Comunicat primărie, în contextul situației Covid-19

Având în vedere necesitatea gestionarii cat mai eficiente a situatiei provocata de prezenta Coronavirus-COVID 19, conform reglementarilor adoptate de Comitetul National pentru Situatii Speciale de Urgenta Comuna Mandra va recomanda ca programul cu publicul sa se desfasoare, pe cat posibil, prin intermediul postei, pe cale electronica sau prin telefon/fax.

In acest sens va rugam sa ne transmiteti solicitarile dumneavoastra, sau sa ne contactati astfel:

– Prin posta la adresa Comuna Mandra str.Principala nr.364, jud Brasov, cod postal 507125
– Pe adresa de e-mail a institutiei : primaria_mandra_bv@yahoo.com
– La numarul de telefon: 0268247618, fax-0268247619

Doar in situatii exceptionale si in aceasta situatie va rugam sa limitati pe cat posibil aceste deplasari, documentele vor fi depuse la sediul nostru, dupa urmatorul program:

De luni pana vineri intre orele 10.00 -11.00.

Va rugam sa descarcati formularele necesare accesand:
– Agentia Judeteana pentru Plati si Inspectie Sociala Brasov
– FORMULARE TIP si INFORMATII UTILE PENTRU CETATENI,, Cerere modificari de acordare beneficii sociale ONLINE!
– iar dupa complectarea acestei cereri sa ne transmiteti solicitarea dumneavoastra prin cele trei cai de transmitere enumerate mai sus