Anunț – Examen pentru ocuparea unui post vacant – MEDIATOR SANITAR

In conformitate cu prevederile H.G.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Comuna Mândra organizeaza examen pentru ocuparea unui post vacant – MEDIATOR SANITAr – personal contractual din cadrul Compartiment de asistenta sociala.

Data, ora și locul desfășurării probei scrise 01.08.2024 ora 09:00, Primaria Comunei Mândra.
Perioada de depunere a dosarelor 09.07.2024 -29.07.2024
Perioada selecție dosare concurs: în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

CONDITII GENERALE:
În vederea participării la concurs, candidații depun dosarul de concurs în termen de 15 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post temporar vacant
(1) Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
h) curriculum vitae, model comun european.

(2) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.

(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) -d) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. e) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. e), anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice. În situația în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

Nr. crt. Activităţi Data și ora
1. Publicarea anunțului 08.07.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Primăria Comunei Mandra, cu sediul în Mandra, Str. Principală nr. 364, jud. Brașov Termen-limită:29.07.2024 ora 15:30
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 30.07.2024, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 30.07.2024, ora 14.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor 31.07.2024, ora 09.00-11.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 31.07.2024, ora 14.00
7. Susţinerea probei scrise 01.08.2024, ora 09.00
8. Susţinerea interviului

 

01.08.2024, ora 13.00
9. Afişarea rezultatului probei scrise și interviului 01.08.2024, ora 16.00
10. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise și interviului 02.08.2024, ora 09.00-11.00
11. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 02.08.2024, ora 14.00
12. Afişarea rezultatului final al concursului 02.08.2024, ora 15.00

 

Condiții specifice:

Studii superioare de scurta durata
Treapta profesionala: debutant
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/săptămână

BIBLIOGRAFIE:
Legea nr.292/2011 asistentei sociale
OUG nr.18/2017 privind asistenta medicala comunitara
Legea nr.196/2016 privind venitul minim de incluziune
HG nr.1154/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice

TEMATICĂ
Tematica pentru concurs implică studierea întregii bibliografii stabilită pentru acest concurs.
Dosarele se depun la secretariatul Primăriei Comunei Mândra, județul Brașov, până la data de 29.07.2024 ora 15.30.

Contact:
Consilier: Binig Raluca Maria
Tel: 0268247618
e-mail: primaria_mandra_bv@yahoo.com

PRIMAR: TAFLAN IOAN SERBAN